Syndens återkomst.

Då var det dags för den här gamla bloggen att se lite dagsljus igen. Gick av händelse igenom lite webbhistorik och mitt bland porrsajterna hittade jag länken hit. Mycket har hänt sedan sist och jag vet liksom inte vart man börjar. Facebook har ju mer eller mindre ersatt folks dagböcker, bloggar och självbiografier. Jag är väl inget undantag i den bitterljuva utvecklingen.

Ibland får man dock en tankeställare gällande vilken bild man målar upp av sig själv. Medan mina jämnårigas uppdateringar innehåller barn, familjeliv och kärlek till livet så har jag få uppdateringar som inte innehåller snusk eller vin. Måste framstå som en promiskuös alkoholist. Men min mamma har sagt att man alltid ska vara ärlig, så jag antar att det är helt okej att säga som det är. 

Hur som haver så planerar jag att behålla mitt jobb så det är med största möjliga censur som den här verksamheten ska rulla. 

over and out.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0