Surprises.

Man kan väl säga att jag tröttnade idag. Har varit hos en rekryteringsbyrå och haft en intervju. Gick över förväntningarna och de var imponerade över mitt CV och min engelska. Vilket kändes som två viktiga punkter att få bekräftelse på.

Så efter att ha känt mig jävligt duktig så förtjänade jag en bukett blommor, vilket varit en saknad faktor sedan min englandsflytt. Efter en skön löprunda begav jag mig därmed till den lokala affären och införskaffade musslor, räkor och dill till middagen. Därefter handplockade jag en frodig bukett vita tulpaner som gjorde sig bra i mitt kök.

Vad händer därefter? Jo, min sambo kommer hem med loads and loads of alcohol och en stor bukett röda rosor. Känns som om vi tänkte samma sak gällande att belöna Emilia Andersson.

Du var inte först. Men TACK älskling.





over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0