Solig sommar? In my ass.

Här i England har vi stora rubriker som säger att det kommer bli den bästa och varmaste sommaren sedan 1976. Det skulle säkert kunna stämma och det inte vore för det faktumet att jag har flyttat hit. Vi svenskar ska inte ha bra somrar, inte ens om vi flyttar utomlands.  

Hur som helst så regnar det här idag, vilket blir jävligt påtagligt med tanke på att jag har fönster från golv till tak i heeeela köket och vardagsrummet. Man får god lust att fälla upp ett paraply när man sitter och glor på tv. Eftersom ni frågade så är mitt favorit tv-program Jeremy Kyle show. Det är ungefär som Ricki Lake, fast med jävligt fula engelsmän. Jag brukar intala mig själv att det är bra att kolla på för att komma in i språket. Vi arbetslösa har jätte många ursäkter för det mesta.

Men jag har faktiskt inte bara tittat på Jeremy Kyle. Jag har nämligen varit på National Insurance intervju i Woking. (Vilket man måste ha för att få jobba). Raffe berömde mig för att jag kunde åka tåg själv. Tydligen ser han mig som en förståndshandikappad.

Sen blev det IKEA igen. Lite nya köksredskap och ett mycket anrikt förkläde införskaffades. Så nu ska jag snart kränga på mig det sistnämnda och börja med dagens middag.





over and out.

Kommentarer
Postat av: Mangan

Hahahahaha "tydligen ser han mig som en förståndshandikappad" har du inte världsklass där så vet inte jag! SJUK :)

2010-03-23 @ 18:48:19
Postat av: Emilia

Haha! Jag speglar bara mina känslor Mange - always!

2010-03-23 @ 20:29:12
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jag tycker du är gullig, mom

2010-03-23 @ 21:29:48
Postat av: moster

du är makalös kram

2010-03-24 @ 07:10:34
Postat av: Yvonne Sjöbol

Idag blir det bara softa efter en kväll i GBG. Puss mommi

2010-03-27 @ 17:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0