New life

Sitter just nu i min lägenhet i England och tittar ut genom panorama fönstrena. Jag hade gärna skrivit London, men det är politiskt inkorrekt att benämna Basingstoke som London. Detta är bara en sketen förort, precis så som jag växt upp i Sverige.

Hur som helst så är lyan sjukt nice. Vi har kommit långt med inredningen på bara en kväll och idag ska vi till IKEA och storhandla allt annat som står på min lista. Kommer lägga upp bilder när det är klart.

Just nu är jag förjävla trött för att skriva och underhålla mina 3 läsare. Tror fan att jag blev jetlaged på resan över igår, för jag kunde inte sova inatt och gick upp samtidigt som Raffe, som skulle till jobbet imorse.

and i'm out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bokar in en weekend resa under min semester hjärtat! :) Hoppad du har det fantastiskt ! Puss

2010-03-03 @ 13:00:59
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: camilla

Är jag en av 3 läsare? annars har du en till,strålande sol idag annars som vanligt kram moster.

2010-03-03 @ 16:33:07
Postat av: johanna

Här har du en läsare till kram johanna kusin

2010-03-03 @ 16:36:23
Postat av: johanna

dogge o putte läser oxå voff

2010-03-03 @ 16:47:35
Postat av: Emilia

Ja, där ser man. Frida, Camilla och Hanna = 3 läsare. Strålande sol hade inte suttit fel. Här är det som vanligt, disigt och grått. Men annars vore det inte England. Haha..

2010-03-03 @ 16:51:25
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0