Inredningschefen har talat.


Vill bara börja med att säga att det är sjukt bra utsikt från vår lägenhet. Hemma i Sverige hade vi också fönster, med förutom några fåglar och min mormor fanns det inte så mycket att titta på. Här händer det grejer hela tiden.

Igår var vi som tidigare nämnt på IKEA och handlade nästan alla prylar till lägenheten. Två och en halv fulla vagnar och en vidrig kassör som blinkade med ena ögat och sa "Here you go, an extra long receipt fo you" blev resultatet. Givetvis packade vi upp och monterade alltsammans på kvällen, förutom krokar i hallen och badrumsskåpet, eftersom pluggarna tog slut. 02.30 var vi klara och det tyckte Raffe var skönt när han skulle upp till jobbet imorse. Då låg jag i sängen med ett elakt leende och njöt till fullo. 

Bjuder på lite bilder, kommer mer när allt är klart.









and i'm out.


Kommentarer
Postat av: penny

nice :) är inte alls avundsjuk på att du bor i london.

2010-03-04 @ 17:36:31
URL: http://pennym.blogg.se/
Postat av: Lena på Björn Borg =)

Vad fint ni har det. Hoppas på massor med mer bilder.

2010-03-04 @ 19:14:52
Postat av: Du e grym hjärtat, det blev grymt!! Love u <3 Jenna

2010-03-04 @ 19:32:13
Postat av: Yvonne Sjöbol

Hallå snutterutttan, härligt att höra att det är så fint och att du acklimatiserar dig. Athena har liggat och snarakt och morrat inatt i sömnen. Undra vad hom drömde om.



Hon är avkopplad o fin, verkar gilla att dela sovrum med oss.



Jag är nu snart på väg till Elite Park Aveny för utbildning. kl 12 tar jag en taxi till centralen för att ta tåget tilll Falun och mina konsulter där.



Jag kommer att bli bortskämd av Åsa och hennes man Erik. Han är drillad, han står och är kock medans Åsa hämtar mig på stationen.



JJaa. här var det 13.5 grader kallt i morse, nu kan det räcka.



pussar o kramar till dig sötnos.



Over and out, mom

2010-03-05 @ 07:00:58
Postat av: camilla

kanonfint igår var jag nere o hjälpte din mor en stund,så hon kunde tjäna lite mer pengar,hon saknar dig redan kram

2010-03-05 @ 07:51:34
Postat av: Jaaa, intressant att se om man kommer från Falun om en timma. I fredags fick jag åka vägen om Stockholm mm. Livet är ett äventyr.

2010-03-07 @ 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0