Annars får man väl stryk.

Okej, en sak till som är värd att nämna var att Raffe hade gjort ett presentbord till mig igår. Där fanns en ny mobil med tillhörande SIM-kort, en internet mojäng till vi fått vårt riktiga, diverse vykort som han glömt att skicka till mig (t.ex. ett från när jag fyllde 21) två anrika flaskor vin och ett silver armband.

Tyvärr så var det så mycket nya intryck igår att han fick ryta till ordentligt för att jag skulle sätta mig ner och öppna grejerna.

Mobilen är förövrigt sjukt nice och i april ska jag vittna i en rättegång via den. Jag ska vara riktigt långdragen och jävlig så att de får smaka på minutpriset till England. Mitt mål är att slå rekordet på 9 500 SEK som är mitt personbästa från USA. Fast denna gången är det svenska staten som får punga ut med pengarna.

En annan sak som jag har funderat på är om man kan söka socialbidrag från Sverige när man bor i England (?)  Det är väl bara att "glömma" berätta att man flyttat. Nu när jag tillhör den arbetslösa skaran så känner jag en oerhörd gemenskap med mina medmänniskor och jag ska gå med i klubben "Bidragsfuskarna".

and i'm out.

PS. Jag plockar rätt mycket arbetslöshetspoäng genom att sitta och vänta på att Raffe ska komma hem från jobbet så att vi kan äta maten som kallnade för 1,5 timme sedan. La dolce vita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0