Cold wind on my face.

Åååååhhh. Det finns nog inget som stör mig lika mycket som folks jävla gnäll. Det är vinter. Det är kallt. Det är -15 grader. Det har varit vinter, kallt och -15 i över en månad nu. För ALLA! Inte bara för de små svinen som bara behöver gå från hemmet till bussen till arbetsplatsen, utan även för oss som faktiskt jobbar utomhus(!). För oss som inte kan ta på oss "lite extra" eftersom uniformen inte passar då. För oss som är ute i genomsnitt 5 timmar per dag. För oss som inte klagar.

Så följ nu mitt råd och HÅLL KÄFT om vädret eller ställ er utomhus mer än 20 minuter åt gången. Först då ska jag ta till mig era klagomål.

Det var bra så.

and i'm out.

Kommentarer
Postat av: Mangan

Hahahahaha indeed kollega! kan inte formulera det bättre själv så vi säger så!! Hej på dig

2010-01-30 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0