Tills döden skiljer oss åt.

Då ska man tydligen på bröllop i helgen. Någon schtekare på Raffes jobb ska ge löftet som är till för att brytas. Jag har inget emot bröllop, men jag tycker kanske att det borde heta "tills känslorna skiljer oss åt" eller "tills otroheterna skiljer oss åt". Det känns mer 2000-tal.

Hur som helst så är det 3 timmars bilväg ifrån oss och vi måste bo på hotel. (Yeah!) Det enda, största och kanske mest återkommande problemet är att jag inte har någonting alls att ha på mig. Så om en liten stund ska jag bege mig till vårt köpcenter och göra allt i min makt för att hitta en passande klänning. Om jag inte minns fel så är det väl bara vitt, svart, rött och jeans som går fetbort? Skitsamma egentligen. Raffe har lugnat ner mig med att det förmodligen bara kommer att vara feta kvinnor med taskig klädsmak. Hoppas verkligen det.

Önska mig lycka till.



over and out.


Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jag önskar dig lycka till. Du kommer att vara tjusig i vad du än bär.



Bebbarna har varit i skogen och fått märgben idag. Nu regnar det lite. Dom ligger utslagna och sussar inne nu.



Va kul, det är alltid roligt när det händer något nytt. Ha det härligt.



Kram Mom

2010-04-28 @ 13:56:23
Postat av: Mangan

Va yrar du om :) klart man kan ha jeans??! så länge man har träskor till... fast det är kanske ett citybröllop??



Ha de fett

2010-04-28 @ 15:26:30
Postat av: Emilia

Mom: Hittade faktiskt en grymt fin klänning. Kommer lätt bräcka engelskorna :P See ya! Puss



Mangan: Haha. Vad sägs om att ta steget längre och ha jeansshorts?

2010-04-28 @ 21:06:17
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är helt och fullt med på "tills känslorna skiljer oss åt" eller "tills otroheterna skiljer oss åt". Ska man behöva ta livet av sig för att få skilja sig med gott samvete annars?

2010-05-10 @ 15:44:47
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0