Spring (som i vår)

Sitter i soffan och har precis ätit frukost. Det kryper en nyckelpiga över golvet och jag har länge funderat på att resa mig upp och släppa ut den. Men istället så väljer jag att sitta kvar och låta mitt vårtecken gå vilse i lägenheten och slutligen hamna i dammsugaren. Det finns ju så många ändå.

Gårdagen var ta mig fan helt fantastisk. Strålande solsken och 17 grader varmt. Jag tog mig en långpromenad och hittade en ny park som såg picknick vänlig ut. När Raffe kom hem och öppnade posten visade det sig att vi fått en elräkning på 2000 kronor på en månad (!) Jag blev så trött på skiten att jag seriöst övervägde att hoppa från balkongen.

Men istället slängde vi på oss skorna och gick till en uteservering där vi sänkte två flaskor vin i solskenet.

Konstaterar även nu att träden har börjat bli riktigt gröna och fina (kanske inte just de på bilden nedan). Nu håller vi tummarna att vädret håller i sig i helgen.






over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0