Flyga till Sverige - JA TACK!

Nu är det ju liksom inte skrivet i sten än, men för tillfället ser det ljust ut. Vår flygresa alltså. Ska åka till Sverige på fredag morgon och det har ju varit grymt nära att skita sig. Men det kanske är så att han där uppe blev lite skraj av mina hot. Jag har nämligen en alldeles förträffligt helg planerad och måste få flyga.

På fredag blir det massa, massa skaldjur hemma hos morsan. Min kära Amanda kommer också. Kanske bäst av allt är att jag ska få träffa min hundar igen. Har saknat de så att det gör ont.

På lördagen åker Raffe till Småland på bröllop. För min del blir det grillning och firande av mitt gudbarn Hannah. (Så Jenny, om du läser detta så är ni bjudna på grillning lördag kväll. Vi bjuder på maten och vill ni ha någon sockerbomb får ni fixa det själva.)

På söndagen ska jag hem till farsan och hälsa på. Riktigt nice att träffa gammelgubben också!

Så nu vet ni det. Men en sak som stör mig så in i helvete är flygbolagens restriktioner gällande bagage. Jag har alltid ett helvete att hålla mig under maxvikten oavsett om den är på 10, 20 eller 30 kilo. Men jag tycker fan inte att jag skulle behöva det problemet. Jag tycker att man borde räkna den totala vikten. Alltså hur mycket min kropp och mitt bagage väger tillsammans. Annars finns det ju fan ingen rättvisa. Tänk ett rejält McDonald's fruntimmer på 90 kilo. Ska hon också ha handbagage på 10 kilo så är ju hon uppe i en hundring. Medan jag bara är uppe i 63 kilo med mitt stackars bagage. Det är 37 kilo i skillnad. Feta borde fan betala mer eller så borde vi andra få ha mer bagage. Jävla skitregler.





Gör mig inte besviken nu. Flyg genom den jävla askan om det så är 50% chans att lyckas. Jag har inget att förlora.  

over and out.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jag hoppas också innerligt att det stora askmolnet drar någon annanstans. Jag och bebbarna saknar er såååå. Athena vet om det även om jag inte sagt något.



Här är inte så varmt. 8 grader och lite sol ibland. Jag tänkte att du kan få ditt lantliga lystmäte på lördag på dan. Vi kan elda massa papper o emballage mm i vår stora tjusiga tunna.



Vad säger du om det. Då behövs nämligen bara fleesen och grovt på tossorna? Ha?Vad sägs.



Kiss mommi

2010-04-21 @ 13:02:00
Postat av: Emilia

Tror du på allvar att du kan lura mig att elda din skit bara genom att ha this-is-gonna-be-fun rösten? Jag är ingen hund. Däremot kan jag göra det mot betalning.



Puss

2010-04-21 @ 13:40:05
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: camilla

det är väl inte min tunna ni bråkar om , eller?Vi sticker till getterön fredag morgon,men kommer hem lördag då vi nog skall på fest .Vises

2010-04-22 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0