FF

Idag är en bra dag, en riktigt bra dag faktiskt. Vaknar ofta på morgonen och är lite allmänt disorienterad. Sträcker ut handen utanför sängen för att Athena ska kunna komma och hälsa. Så som hon alltid gör på morgonen. Men hennes lilla nos uteblir och jag inser att jag faktiskt har flyttat till England. Det är inga roliga morgonar att vakna upp till.

Men så imorse vaknade jag till fågelkvitter och solens strålar genom persiennerna. Jag mindes den underbara löprunda jag genomförde igår. Benen bara försvann under mig och för första gången på flera månader gjorde det inte ont att träna.

Min man var på "företagsmiddag" igår så jag fick underhålla mig själv. Det blev köttfärs och potatismos i ugnen, ett glas vin och Hells Kitchen. Vinet smakade kattpiss, vilket i och för sig var bra. Det är för mycket kalorier i rött vin nu när träningen kommit igång.



over and out.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Lillalotta, vi får verkligen hoppas att ni kan komma hem på fredag. Vi längtar jättemycket. Sätt någon en propp i hålet på Island!!!!!!



Älskar dig,Kram Mommi

2010-04-18 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0