Easter in UK

Fy-fucking-fan vad skönt det är att se lite sol idag. Det har varit en gråskala de senaste dagarna som lyckats bryta ner varenda molekyl i kroppen. Vaknade tidigt som fan när Raffe skulle till jobbet och insåg att det var soluppgång, en molnfri sådan.

Känner mig obligerad att berätta om lördagen också. Det blev lite fördrinkar (läs: några flaskor) hemma i lägenheten och givetvis var vi tvungna att visa vad ljudanläggningen kunde prestera. Ungefär 2 min 30 sek in i "Inna - Hot" så knackade det på dörren och vem stod där om inte en klagande granne. Det bör tilläggas att klockan var ca 18.00 och därmed äger man inte rätten att lipa över ljudnivån.

När jag väl gjort mig klar inför den stundande tre rätters middagen så var Raffe puts väck. Jag gick ut i korridoren varpå ett välbekant huvud stack ut från våra nya fienders boning. Trots att bitterheten sa till mig att bara koppla ett transportgrepp på min pojkvän och släpa med honom så la jag på ett stort leende och presenterade mig. Stridsyxan begravdes i samma sekund som Danielle, tjejen då ja, bjöd på ett glas vin. Det hela slutade med att vi möttes upp de på en bar efter restaurangen och efterfestade inne hos oss till dess att solen gick upp. Ironiskt nog så var grannarna som sa till oss att höja musiken hela tiden.

Från en sak till en annan så kommer min mamma på besök imorgon. Så nu är det städning, handling och allmänna förberedelser på schemat. Direkt efter att vi plockat upp henne imorgon så blir det raka vägen in till London. Ska försöka vara lite bättre på att ta bilder så att eftervärlden har något att prata om.

Vet inte riktigt vart det här kommer ifrån, men jag är överlycklig över att det är påsk också.

Cheers!



over and out.

Kommentarer
Postat av: Mangan

Tjena Kollegi! sköjj att höra att det flyter på! Ska du och mami gå på Harrods? :) GLAD PÅSK! Ät mkt gotta

2010-04-01 @ 15:19:37
Postat av: Emilia

Hallå göbben! Jodå, man kan inte klaga. Eller jo, det kan man. För nu börjar jag bli jävligt sugen på att jobba. Ajjemen vettu. Det blir Harrods imorgon faktiskt (sagt med Martin-dialekt). Hoppas ni har det gött där hemma. Saknar er! Glad Påsk

2010-04-01 @ 16:08:25
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Jenna

Är överlycklig att jag har dig ja, även om du är så inihelveteförlångtbortföratttaenfika.....

Älskar dig mest och bäst <3 <3 <3



Ligg med dig själv PÖSS!!!

2010-04-01 @ 17:03:10
Postat av: Emilia

Ohhh Jenna! Jag älskar dig mer än livet självt. Skit i vuxenvärlden och kom till London vettja!!

2010-04-02 @ 00:10:21
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0