En hälsning från den döde.

Lång suck.

Jo, då var det så att jag äntligen kommit tillrätta i mitt liv igen. Har varit i helvetet och vänt skulle man kunna säga. Det är nämligen så att min stationära dator kraschade fullständigt för en tid sedan. Eftersom det är vid den som jag kryper ihop på kontorsstolen och bloggar så har hela systemet fallit. Inte för att jag är så ihärdig med bloggen, men för sakens skull. Ni förstår att jag tycker inte jag har så mycket att säga som en del andra (t.ex vad jag ätit till lunch, vad jag har på mig och vilka jag legat med). Nog om det.

Framför mig har jag nu en ny 21,5 tums skärm och bredvid mig står min nya dator och surrar harmoniskt. Förövrigt så anser jag att Windows 7 är det hetaste sen hjulet uppfanns. Vilken njutning!

Den senaste tiden kan sammanfattas med jobb, utbildning och personlig tillfredsställelse. Jag har inte planerat att vaccinera mig mot svininfluensan eftersom jag tycker det verkar lockande att sjukskriva mig för absolut första gången sedan skoltiden.

Om mindre än en månad så bär det av till Moskva och det är med skräckblandad förtjusning måste jag medge. Är helt övertygad om att man kommer bli stoppad i gränskontrollen av ett automatvapen som sakta förs in i munhålan tills man erkänt att man är spion. Har man väl klarat av den biten så är det ju bara kölden och ryska maffian som hindrar en från att komma levande ur landet. Men med en rad konflikthanteringskurser i ryggen så blir inte maffian något problem. För att klara av kylan kan man trösta sig med att tillgången på vodka är god.

Sammanfattningsvis så rullar livet på i en behaglig takt.

and i'm out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0