Faces of meth

Jag har alltid blivit extremt fascinerad av landet USA. Jag älskar folket, jag älskar naturen och jag älskar språket. Oavsett vad du har för exempel på vilka idioter de är så kommer jag slå dövörat till. Jag är såld.

Men liksom allt annat finns det inget gott utan ont. Jin och jang. USA har otroligt många negativa sidor. En av dessa är den grova kriminaliteten och det utbredda drogberoendet som smutsar ner vardagen för vanliga medmänniskor. Vad gör då jänkarna?? De lägger upp en websida för att avskräcka hederliga stackare att aldrig dras ner i träsket. I detta fallet metamfetaminträsket.


Till vänster: Före     Till höger:Efter


Hade jag sett ut som den bruden från första början hade jag också med största sannolikhet dragit i mig både det ena och det andra. Vilket förmodligen är fallet eftersom hon inte precis ser ut som en from skolfröken. Denna kvinna skulle kanske till och med kunna vara typexemplet på en sann svärmorsmardröm. Det kanske bara är jag, men hon ser inte ut att vara så nöjd med livet innan det stavades m-e-t-h.


Frossa i misären HÄR!

and i'm out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-12 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0