Privatliv och skitsnack

Nedan följer en samling ointressant information. Håll tillgodo!

Har haft en helt ledig helg, där njutning varit ledmotivet. Eller aa, jag har gottat rejält. Fredagen bestod av 5 timmars arbete. Därefter begav jag mig hemåt och skulle bara ta mig ett glas vin, men eftersom det var så lite kvar i boxen så var det lika bra att dricka upp hela skiten. 4 glas och 45 minuter senare var det jag som sov som en finsk a-lagare med tungan en meter utanför truten. 



Bakfylleångest i sin renaste form

 
På lördagsmorgonen var jag och morsan präktiga och tog oss en promenad med hundarna. Därefter drog vi till systemet och sedan shoppade vi massa kläder. Vi gick och intalade oss själva att vi var värda det. Klart vi var. Som vi slitit och knegat. Det var vår tur att unna oss nu. Sen att jag köpt 4 par skor, tre jackor och otaliga mängder tröjor denna månaden gör inte att jag inte måste unna mig något. Man ska ju leva också. Right? Frida, jag har inte ens ångest.

Senare på kvällen kom min Frida och gottade sig. Vi drack massa vin, käkade god mat och hatade folk. En perfekt lördag med andra ord. Frida roade sig att ringa till fel nummer från min hemtelefon. Varpå "Robert" ringde upp mig och frågade om jag ringt. Då sliter Frida luren ur näven på mig och svarar "Håll käften, din fitta!!" Robert verkade inte uppskatta den otrevliga tonen, men han stannade kvar i luren ett jävla tag eftersom Frida dessutom glömde lägga på efteråt. Bra.

Klockan 12 idag kom lilla-Jenny och hämtade mig. Med röda ögon, skabbigt hår och en andedräkt som kunnat dräpa vilken ammande fyrbarnsmor som helst begav vi oss. Till stallet. Det var en underbar dag för en ridtur, solen sken och snön låg vit på marken. Sen att min häst ramlade med mig på ryggen är sådant man får räkna med. Precis vad man vill ha när man är bakfull.

Så här är jag. I min säng. Med en dov huvudvärk och ett snett leende på läpparna. Imorgon - måndag. Välkommen.

So close no matter how far.

and i'm out.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är bara så bäst, hållkäft din fitta! :) Hörs hjärtat! Puss

2009-02-22 @ 20:37:24
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Manda

BRA! Inget är så rått och äkta som bakfylle ångest, det vet vi båda två. Ändå lyckas du på något jävla sätt att vara vacker som en dag, trots diverse desperata försök att lyckas med motsatsen. Patetiskt. Man skulle lätt kunna bli förbannad över din konstanta skönhet, men eftersom du är det bästa jag har så väljer jag istället att bli lycklig! Vad är det för rum i bakgrunden? Jag blir ytterst förvirrad... Kom tillbaks hit nu. Nu räcker det. Älskar dig!



P.S. Jag menar allvar denna gången! Kom tillbaks NU det är inte roligt längre. Det var kul i början när jag fortfarande trodde att det hela var ett practical joke, men nu kan kan jag inte längre övertyga mig själv att min verklighet far med osanning. D.S

2009-02-23 @ 10:52:29
URL: http://manda-losangeles.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Frida: Grym kväll, som alltid i ditt sällskap, din fitta!! Kärlek



Manda: Nu driver du med mig. Din skönhet är vad som är svår att hantera. Jag känner mig alltid som Christer Pettersson när jag går vid din sida. Vi är yin och yang där du är det vita, rena och där jag är svart och bär världen på mina axlar. Haha...



Angående vems rum det är så är det din kära vän Linas släktings rum. Det är nämligen hämtat från den utekvällen vi hade i julas. Så du kan förstå den äkta ångesten som den bilden faktiskt förmedlar. Jag var bra nära att gå hem och dricka en flaska aceton när jag vaknat upp.



Hjärtat, jag kommer. Jag kommer. Älskar dig!!!!!!

2009-02-23 @ 12:46:59
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Richard

Måste säga, jag fick världens skrattattack när jag såg kortet!



Du gjorde min dag, tack.

2009-02-23 @ 14:31:48
Postat av: Frida

Kortet handlar bara om naturlig skönhet, ingenting annat! Och hon får inte ens ångest..

2009-02-24 @ 15:51:14
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fy fan va bra!

2009-03-11 @ 12:41:24
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0