Man tager vad man haver

Tänkte på en go grej nu när det är lite bistra tider. Det kanske är nu man borde betala i natura, vilket förövrigt är ett underbart begrepp som används allför sällan nuförtiden. Tänk dig. Betala i natura. På så vis kan alla som blivit varslade lägga ner sin energi på att gå till gymet, sminka sig och operera brösten.

Jag menar, det är ju liksom inte prostitution. Min idé är snarare att man för in det i sin vardag. 2 pkt mjölk, shampo, Göteborgs rapé och en påse jordnötter, 114:- tack. - Kan jag betala i natura? Javisst, då blir det avsugning x15 min.


Det handlar ju faktiskt också om att ta vara på bra arbetskraft. Jag är helt övertygad om att det finns massor av folk hemma i stugorna som inte får krypa på kärringen och därmed går och bygger upp en frustration. Vi skulle kanske rentav kunna skapa ett lyckligare samhälle. Men tänk nu för guds skull på att om ni t.ex. vill ha en ny bil så är det ju mest troligt att ni får betala med analsex. En bil är nämligen dyr att tillverka. Då måste ni vara noga med skyddet. Man vet aldrig vart dagens sjukdomar biter sig fast.


Skulle man beställa något på internet är det bara att flänga på web camen och flasha. Alternativt att man luras av en telefonförsäljare, då blir ju självklart telefonsex lösningen.

Risken med denna framtidsmodell är dock att alla mindre attraktiva människor måste ha "riktiga jobb" och det kommer ju att synas vilka det är. Men då får man vara noga med att det inte blir någon sorts utfrysning av den skaran folk. De har förmodligen haft det jobbigt nog.

Fan, det här kan bli något alltså.. Anders Borg, kontakta mig på mailen.

You're beautiful, just not on the inside.

and i'm out.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan, men det systemet hade jag fått allt jag någonsin kunnat önska mig! Ny bil, ny lägenhet, inget problem. Jag är med på det mesta. När försäljarna sen upptäcker att jag är otroligt bra så kommer alla försäljare i världen att ringa mig och erbjuda mig nya saker. En lyx-lägenhet på Manhattan, några avsugningar, en resa till LA yes, analsex i 2 timmar. Man tackar.. Fan, kan inte du bli statsminister och införa det. Jag hade nog blivir lycklig för just nu, idag , känns allt meningslöst!



Du är bäst tjejen. Puss älskar dig!

2009-02-24 @ 23:51:12
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Mangan

Hahahahahaha nu har du allt tänkt till du din idiot :D

2009-02-26 @ 08:52:59
Postat av: Wesley

Bara man inte börjar köpa på Kredit, då kan de bli en "Hård" månad.

2009-02-28 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0