A little bit of London

Tillbaka i Svea rikes trygga famn efter några välbehövda dagar i London.

Första och främst vill jag ta tillfället i akt och tacka livet. Att jag klarat mig ur den naturkatastrof som lamslog 10 miljoner Londonbor. All kollektivtrafik inställd, bilar som tappade fästet på isgatorna, flygplan som blev ståendes på marken. Människor fick rådet att stanna inomhus, för att säkerheten skulle kunna garanteras. Herregud. Snacka om att se döden i vitögat. Jag menar, det måste ha kommit minst 15 centimeter snö!!! Mitt i allt detta fanns lilla Emilia som kände att hon hade mer i livet att ge.

Jag har aldrig varit med om något så uppförstorat som detta. Fast det finns i och för sig lite sanning i det hela också. Staden har knappast resurser för att klara av den sortens nederbörd och kör man med sommardäck året runt så är det lite spänning.

 



Riktigt jävla lyckad helg där satisfaction kom att bli ledmotivet. Engelsmän har väl aldrig varit kända för att vara spralliga, öppna och varma. En viss apati och en hysterisk gråskala är påtaglig vid kontakten med allmänheten. Könsrollerna kan jämföras med Sverige under 1950-talet. Men vad som imponerade jävligt starkt på mig var R's manliga umgängeskrets. Vilka lirare. Svårt att återberätta en helg som bestod av interna skämt och karaktärer som måste upplevas.

Helgen bjöd på lite sömn och desto mer alkohol. Tur att man är en småtjej som har mycket kvar att ge. Speciellt när chefens ongar är sjuka och man tvingas upp 06.00 dagen efter hemkomst för att jobba 12 timmars pass. Samma visa imorgon.

För att runda av det hela så är jag jävligt nöjd!!

I don't care what you think, as long as it's about me.
 
and i'm out.

Kommentarer
Postat av: Manda

Skönt att höra att du hade det bra. Det är du verkkligen värd! Jag såg bilderna på Facebook och jag måste säga att jag gärna festar med den underbara blonda shemalen i framtiden, haha. Ta hand om dig och pussa prinsessorna och Ivonne Foobi.. Du är bäst. Älskar dig! P.S. Kom tillbaka hit NU, det är inte roligt längre. D.S

2009-02-04 @ 10:04:43
URL: http://manda-losangeles.blogspot.com/
Postat av: Manda

PS.#2. Jag vill även lägga till att du är så jävla snygg att jag får ont i ögonen. D.S

2009-02-04 @ 10:06:35
URL: http://manda-losangeles.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Manda: Min älskade, älskade vän. Ja, det var sannerligen mustigt och helt i min smak. Fast jag måste säga att du fattas mig varje dag och mitt sug efter LA och din närhet är som en heroin abstinens.



Vi kan väl slå våra kloka huvuden ihop snart och kika på vilka datum jag ska komma. Bruttorna på jobbet har bett oss fylla i semesteransökningarna.



Hoppas knät mår bra och glöm inte att du är min bättrye hälft. Älskar dig!!!

2009-02-04 @ 10:47:46
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Frida

Wooo! Nice. Glöm aldrig att du e bäst! Puss

2009-02-09 @ 22:40:42
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0