Malibu.

Jag är inte arg. Tvärtom, det är helt okej over here. Tiden har gått så in i helvete fort bara, det är helt sjukt för det känns inte som om jag någonsin varit härifrån. Allt är som jag lämnade det, fast nu kan jag njuta till fullo direkt. 


Igår åt vi frukost på ett ställe som heter Lazy Daisy och vid bordet bredvid satt ett orginellt sällskap. En trio i femtioårsåldern varav en dude valde att inte beställa någon mat utan snikade till sig av de andras. Men det var inte han som utmärkte sig mest utan det var killen med träskor och som visste allt om världen som drog uppmärksamhet till sig. Jag och Amanda började genast diskutera honom och hans extremt störande framtoning. När de var klara och precis skulle gå vände träsko-killen sig mot oss, spände blicken och sa "Ni får ha en bra dag". Han var svensk. Duktigt tjejer. Vi borde anat oråd när vi såg träskor i LA.

Dagen fortsatte på Venice Beach där jag anlade en riktigt snygg solbränna. Eller aa, jag vet inte vad man ska kalla det mer än att jag har röd-lila sträck på kroppen där jag missat med krämen. Efter beachen åkte vi in till Johanna och hennes kille i Hollywood. Lägenhet med utsikt över skylten och ett poolområde på taket. Blev en hel del Pina Coladas, topless, i jacuzzin. Imorse var jag inte långt ifrån att gå och lägga mig på motorvägen för att fortsätta min vila, man mår som man förtjänar.




Denna dag har vi spenderat i Malibu. Lite middag och lite sol i en skön mix tog bort den måndagsångest som ligger latent i kroppen. 

Imorgon blir det Hollywood och lite mer pool. 

and i'm out.



Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Hej gumman, jag ser att ni njuter. Ha det riktigt härligt. Tjejerna hälsar. Athena ligger nedanför mig nu när jag skriver.



Puss på dig. Mom

2009-08-11 @ 08:26:08
Postat av: Anonym

Jag gillar att du steker och gottar dig i en pool i Hollywood samtidigt som jag sitter på en sleten spårvagn med massa bakfulla 55 åringar som luktar svett! Tur att nån e snygg menar ja ;-) Du e grym .. Njut! Puss och massa kärlek

2009-08-11 @ 09:55:48
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Emilia

Mom: Ja, det är riktigt underbart. Hoppas allt är bra hemma också. Pussa tjejerna och dig själv.



Frida: Haha, någon måste ju ta hand om Götet när ja är borta ;) Sköt om dig babe. Pussar!

2009-08-11 @ 19:02:33
Postat av: Marie O

Jag vill bara berätta att jag är avundsjuk och skulle inte haft något emot att varit med även om ni kanske inte varit lika avslappnade om Yvonne och jag varit med,hihi.Fortsätt njuta och ha det bara SÅÅÅÅ gott.Kramar Marie

Ps. I like Lazy Daisy too!

2009-08-11 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0