Slitage.

Det är mycket nu. Har mått ohyggligt dåligt, helt utan anledning. Eller aa. Vi var på klubbinvigning i Hollywood igår och någon hällde alkohol i min drink. Det var förövrigt den bästa utekvällen på år och dar. Hade införskaffat nya kläder och kände mig allmänt överlägsen. DJn gjorde sin shit och spelade grym musik, vilket resulterade i 100% inlevelse i vårt dansande. Det var jag, Johanna och Michelle som gav fullt, Manda var hemma och spelade klädpoker med sig själv.

Den enda som jag inte gillade med stället var att det var svårt att veta om damernas låg till höger eller vänster i korridoren. Därmed tog jag mitt ansvar och ställde mig i mitten och visade folk vart de skulle beroende på kön. Det fanns några tveksamma fall, men jag tror att jag satte minst 9/10.

Sedan har jag lärt mig några saker med Hollywoods uteliv:

1. Inga killar får komma in om de inte är kända eller har drinkbord.
2. Man kan muta vakten om man inte har leg (ca 10 dollar).
3. Drinken blir inte billigare om man säger att man kan ge en avsugning (de är mer pryda här).
4. Man ska ge toalettkärringen pengar om man tar parfym eller t.ex. tuggummi.
5. Taxichaufförerna kör gärna I McDriven.
6. Poliser kommer inte till ens lägenhet om man bara ber snällt, man måste göra något dumt först.

Allt det här är små saker som upprepar sig vid varje fylla. Intressant stad.

Efter att ha bekämpat bakfyllan på playan i Venice ska jag gå och bada mitt rödbrända ansikte i yoghurt och sedan blir det Cops.

and i'm out.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jag ser att du partar in i det sista. Det skall väl bli skönt att komma hem och vila upp sig? Sedan tar det inte lång tid innan det blir fullt ös i London. Du håller väl lilla dockan?



Sprungit med brudarna och tränat nu. Lena Qvist kommer och fikar hos mig.



KRAM DIN MAMMA

2009-08-24 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0