My House.

Första riktiga utgången denna resan och det bar av till ett relativt nytt ställe som heter "My House". Som namnet avslöjar var det uppbyggt som ett hus med kök, vardagsrum och sovrum med mera. Riktigt fräscht. De hade STORA vakter också, som såg ut som om de skulle bryta folk på mitten om lusten föll på. En av vakterna tittade ytterst skeptiskt på mig när jag började diskutera yrket med honom. Då frågade jag om han ville bryta arm med mig, han vände genast bort blicken, vilket måste ha varit av rädsla.


Efter den lilla krogrundan vankades det efterfest hemma i Santa Monica. Vi fixade en bra deal med taxichauffören som innebar att vi betalade 40 dollar, stannade vid McDonald's och var tvungna att ge chauffören varsin kram. Sagt och gjort.

Det var ungefär allt jag orkade skriva såhär dagen efter kvällen före.

and i'm out.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jaa, lilla gumman. Du ser ju rätt så



Är på väg in till stan nu, skall ha utbildning.



Kram mom.

2009-08-14 @ 07:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0