Det är mycket nu.

Då sitter man i nattlinne (ja, ni läste rätt, jag har ett nattlinne på mig) och försöker bemästra huvudvärken. Gårdagen bjöd på utekväll och fria drinkar. Vi börjar bli bra på det där nu, som de gynnare vi är. Skillnaden mellan LA och hemma är dock att de som köpt drinkbord vill ha små pokaler som sitter och ser allmänt söta ut. Det räcker att ge de ett leende så har man ett glas champagne i handen. Prostitution tror jag det kallas.

Dagen började med Santa Monica beachen. Fick mig en jävla bränna som sved ända in i benmärgen. Men nu är den där i alla fall. Efter det drog vi till Third Street och köpte lite nya kläder och smycken.

Med de nya inköpen bar det av hem och förfesten inleddes. In till Hollywood för ytterligare förfest. Sprang på Dave Navarro i korridoren. Han som ut som en proffessionell uteliggare, som min kära pojkvän skulle uttryckt det. Fick ett litet "Hi" och var ganska nöjd med det.

Efter nattklubben var det dags att bege sig hem igen. Jag kan säga som såhär; jag var ca 5 cm ifrån att bli påkörd. Detta var en av mina nyktrare kvällar och jag hade bra koll rent allmänt, men helt plötsligt hade de flyttat vägen till trottoaren. Kände vinddraget från bilen mot kroppen och helt plötsligt stod en dörrvakt och skällde ut mig och frågade om jag hade tänkt ta livet av mig. Nja, inte idag.

Så, nu ska vi resa på oss och äta frukost på Lazy Daisy.




and i'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0