Venice feminist..

Europa verkar ha en del att lära om feminism trots allt.

Gudrun Schyman kan lägga ner sin verksamhet pronto! Under min och Amandas vistelse på Venice idag så hittade vi den största feministen som någonsin deltagit i en freakshow. Denna killen hade tagit ett steg längre än oss andra. Budskapet var helt klockrent!!!


"Everytime I try to express my true feelings to a woman she gives me aload of crap why? NO REASONS, JUST EXCUSES."

Jag brukar se mig själv som en ganska orädd människa. Fysisk smärta bara härdar, psykisk smärta är lätt att förtränga och döden kommer när den kommer. Men den här killen gav mig verkligen rysningar rakt in i benmärgen. Inte bara det faktum att han stod mitt på gatan med en skylt som alla skulle kunna identifiera sig med men som ingen faktiskt skulle bära. Utan också att han gick fram till kvinnor och kallade de slampor och våldförde sig på par som höll i handen. Det var rena julafton. Egentligen ville jag bara gå fram till honom och bilda en pakt, men Amanda övertygade mig att jag skulle få så mycket stryk att jag inte klarade av att resa mig därefter. Jag övervägde det hela och bestämde mig att inte gå fram med tanke på att jag hade ett manligt känsorgan för lite för att inte bli attackerad..

Det absolut charmigaste med den här killen var att han inte ens bad om pengar av någon. Han bara hotade folk till livet. 10 poäng till den bruden som lyckats bränna honom så jävla hårt. Skulle kunna sätta pengar på att det var någon gång på 70- talet också. Hon var liksom bara hög och ville bli påsatt. Han var skolans lite töntigare kille och trodde det handlade om kärlek. Men istället för äktenskap fick han en irriterande könssjukdom och ett brustet hjärta. Vad fan ska man säga?? Män är helt enkelt det svagare könet..



Som ni säkert läst mellan raderna så har vi även idag besökt Venice. Vilken freakshow. Ovan är bara en i mängden av alla mongon. By the way så har jag fått äran att köra runt i Mandas åk idag. Gick riktigt bra. Fick ett råd av henne innan och det var att alltid improvisera. Sagt och gjort. Fick även uträttat lite turist shoppande. Skulle gjort våra naglar idag, men tiden hann ikapp och förhoppningsvis görs det imorgon. Lilla söta Emilia kan nämligen aldrig ha något annat än manshänder på jobbet. Ibland målar jag naglarna, men det slutar bara med att jag går runt med mina knivhandskar och provocerar lösaktigt folk. Ska därmed ta tillfället i akt och ha lite kvinnliga händer 3 veckor...

Att vilja flytta hit blev ju inte mindre påtagligt för att jag pratade med London.... Fuck you! Teaser....

Wouldn't you rather be a widow than a divorcee?

over and out.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jaaa, du behöver inte titta på tv för att få spänning just nu. Håll dig bara i skinnet och gör inte allt du spontant vill göra. Han med skylten såg ju väldigt speciell ut. Är det ingen som plockar upp en sån gubbe????????????????



Sticker tidigt i morgon.Har först utbildning på Elit Park Aveny. Därefter en företagsinvigning för en av mina senaste konsulter.



17.45 flyger jag till Helsingfors för föredrag på Finska marknaden.



Jenny tar Athena, mormor Troya för David kör till Stockholm idag.



Have a nice day. Kram mom

2008-10-23 @ 09:08:23
Postat av: JennY/Syrran

DU flyttar ingenstans...;) How can I live without you...INTE!!!!



Älskar dig! Puss

2008-10-23 @ 09:24:57
Postat av: Emilia

Mom. Låt oss inte bråka eftersom jag befinner mig på andra sidan jorden. Men har jag någonsin lyssnat på dina åsikter? Lägg ner. Här i USA tycker de om sådana färgglada människor..



Lycka till i Finland, kom inte hem med någon alkoliserad bastubadare, för då får du flytta ut ur huset.



Kram



Jenny: Du kan också flytta med om du vill. Love ya!!

2008-10-23 @ 17:43:26
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Julia

nu har även jag hittat sidan med Emilias blogginlägg :) och än en gång konstaterar du att det bara finns en upplaga av en sådan som du ! fruktansvärt avundsjuk på dig och din tripp till drömmarnas land, njut som bara fan. "gubbronket" var dagens bästa !Du är älskad av hela mitt hjärta /lillsyrran

2008-10-23 @ 20:06:24
Postat av: Emilia

Julia: Ah, lilla hjärtat! Haha, glad att det uppskattas. Det är helt underbart här. Jag har precis kört Amanda till skolan och nu ska jag ta bilen till stranden. Det är riktigt varmt idag, ca 30 grader.. Hoppas allt äe bra hemma. Älskar dig plutten..

2008-10-23 @ 20:41:50
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0