Vardags bestyr!

Det är mycket nu alltså..

Helt otroligt, men magen mår bra.. Gick och la mig typ 21.00. Kändes som en god idé just då. Kändes som en mindre bra idé när jag vaknade 01.00, 01.15, 01.30, 01.45, ja ni förstår grejen. 07.30 gick jag upp och ringde London. Kändes skönt att det var dag någonstans i världen för eftersom jag lider av ADHD så är jag inte så bra på det där med att ligga still. Lyckades dock tvinga mig själv till sömns efteråt och vaknade otroligt utvilad.

Det känns galet. Men så mycket vila och tid för mina tankar som jag fått på dessa dagarna har jag inte fått på flera år hemma. Det är givetvis självförvållat (som allt annat som sker i folks liv), men ändå fascinerande. Vissa insikter som jag kommit till är jag inte helt säker på att jag vill ta del av. Så jag har sakta men säkert börjat förtränga dem. Det mesta är dock positivt och min största uppenbarelse handlar om bekantskapskretser.

Jag är så jääävla trött på att umgås med folk som bara ta min energi. Sådana som alltid finns runt om en, fast man vet inte riktigt vart man har dem. Min krets har kommit att bli mindre men ack så mycket bättre. Jag har lyckats ta fram en elit helt enkelt. Min elit. På så sätt kan jag ta fram det bästa av mig själv till min omgivning. Jag föraktar folk som lever i en situation de vantrivs i utan en enda plan att förändra sin situation.. Skilj er, byt jobb, flytta, whatever men sitt inte där och njut av er egen trasighet..

'


Jag fullkomligt älskar sektmedlemmarna. Vilket gäng. Alla kompletterar varandra och stämningen är allmänt mustig. Den största lyckan är dock att jag har Amanda vid min sida. Som tidigare nämnt har jag inte vågat tänka på henne eftersom jag inte är så bra på vissa känslor såsom saknad. Även om jag gör framsteg. Men nu, när jag är hos henne i LA blir det så påtagligt hur mycket hon fattas mig. Det första jag ska göra när jag kommer hem är att boka en ny resa hit.

Ikväll kommer vår number one bitch Johanna (ovan till vänster) hem från Las Vegas. Vi är förövrigt på G med att planera vår resa dit. Hoppas Amandas knä är bättre, annars blir jag tvungen att köra henne i rullstol och då kan folk luras att tro att jag bryr mig om andra människor. Det vill man ju inte....

Ikväll ska vi i sekten gå ut och äta middag... LA är mitt nirvana, men jag tonar ner det lite så att ni inte ska deppa ihop fullständigt.

Det var härligt att höra Jennys, mammas och Londons röster idag. Men nu ska jag återgå till ölen, solen och mina bitches.

Ett samvete hindrar inte synd. Det bara hindrar dig från att njuta av den

over and out.


Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Mmmm, jag förstår att du njuter. Det var skönt att höra din röst igår också lilla snuttan. Ibland kan det vara skönt att bara koppla av. Då kommer tankarna utan att man egentligen tänker.



Men att tänka positivt, att man bara lever ett enda liv, att du är den enda som kan ta tag i det och ändra situationen är dagens sanning.



Jag håller med dig,IT`S up to me what it`s gonna be.



Skall rasta brudarna snart efter att jag gjort färdigt mitt måndagsmöte.



Kyss och puss, mom

2008-10-20 @ 09:27:54
Postat av: Jenna/ Syrran

Hi there all mighty!!!!

Om du bokar en resa till utan mig döööööör jag. De har var ta mig fan de värsta som hänt mig på länge.

Ha ha....fråga Manda om gammel-syrran får följa nästa gång?? I alla fall en vecka....



Älskar dig sönder och samman my dearest Love ever!

Köss Syrran!

2008-10-20 @ 09:48:17
Postat av: Jenna/Syrran

2008-10-20 @ 09:50:47
Postat av: Jenna/Syrran

2008-10-20 @ 09:50:47
Postat av: Jenna/Syrran

Ha ha tappade telefonen på tagentbordet!!!

Därav 2 tomma meddelanden, vem annars lyckas med det!!!;)

BRAAA!! Tackar!!! GOTTA.... Köss!

2008-10-20 @ 09:52:50
Postat av: Frida

Din jävla glidare, en annan är på hundkurs i ösregn medans du ligger och solar i LA! Gööött! Pusspuss!

2008-10-20 @ 17:39:33
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Emilia

MOM: Yep, man har sina moments då hjärnan arbetar på högvarv. Gott att bebbarna får sin motion i vanlig ordning. Saknar de små liven..



Syrran: Haha, lilla hjärtat. En sak i taget. Jag kommer snart hem vettu. Då stundar många långa vinkvällar mitt på veckan med mig och Athena. ;) Fick mig ett riktigt gott skratt med de tomma meddelandena.. Du är så slut i huvudet.. Älskar dig!!



Frida: Hundkurs känns mycket avlägset i mitt liv just nu måste jag säga..

2008-10-20 @ 18:53:07
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan läsa mig till att du njuter! Fortsätt med det! Hoppas du börjar bli hely frisk förresten. Puss

2008-10-20 @ 21:01:29
Postat av: Yvonne Sjöbol

Emilia, Tena Lotta låg på rygg och snarkade hela natten. Helt otroligt, hon verkade utmattad. Hon hade lekt med Nicko två timmar i skogen innan och varit med mig en sväng ute.



Hon lägger sig i sin säng i hallen så fort hon hinner. Du har fått en bekräftelse på din ansökan till utbildning.



Skriv om jag skall speca mig mer.



Ha det, puss Yvonne

2008-10-20 @ 22:16:48
Postat av: Emilia

Jenny: Ja, det är helt otroligt skönt här. Legat vid havet hela dagen. Sjukt. Finns så mycket att titta på, plus att det är perfekt temperatur. Pussar!



Mom: Härligt för den lilla råttan. Angående utbildningen så ringer jag dig om några timmar (din morgon) så får du öppna brevet och läsa vad som står. Kram

2008-10-21 @ 01:49:19
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Yvonne Sjöbol

Åhh, vilken trevlig röst jag väcktes av. Sola lite för mig med, här regnar det idag.



Kram Y

2008-10-21 @ 08:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0