That is on

Dear lord...

Santa Monica är helt underbart.. Jag och Manda satte oss i bilen och begav oss till Third Street. Åt en mustig lunch och kollade på folk. Mitt bästa med USAs kust städer är alla övervintrare. 50 åriga dudes som klär sig som om de vore 23, förmodligen har kläderna hängt med så länge också.. Hemma i Norden så blir alla gubbar flintiga, havande-feta och klär sig i chinos. Men inte här. Det är för alltid den solblekta strand looken som gäller... Jag vet faktiskt inte om jag älskar eller hatar det..

Trots Amandas svårigheter att ta sig fram var hon tapper och vi lyckades strosa runt i några butiker.. Det bästa av allt var att nästan alla vi mötte tittade medömkande på Manda och hennes kryckor. Väldigt många stannade oss för att fråga henne vad som hänt. Inte för att göra hennes skada mindre dramatisk, men hur spännande kan det vara? Okej om man lyckats bli av med både armar och ben, då kan ju folk fråga efter orsaken. Men kryckor? Dagens tiopoängare var när en uteliggare skrek efter henne "I bet that did'nt happend during sex!!" Don't be so sure man..


Eftersom jag är svensk så måste jag gnälla. Det är min mänskliga rättighet att få göra det. So here it goes. Jag är så äckligt blek! Imorse tassade jag runt i vita shorts. Mina sektmedlemmar bad mig ta på mig något på underkroppen eftersom grannarna störde sig.. När vi satt och åt förut kände Amanda det som sin plikt att leta upp folk som var mer genomskinliga än mig. Hon hittade 2 st. Engelsmän givetvis. Sparka på den som ligger ner, gör det!!

Vi har varit lite nostalgiska och kollat på min medhavda DVD "Inget är heligt" -Magnus Betner.. Jag får gåshud bara jag tänker på den briljans den mannen förmedlar. Nu är det för varmt för att skriva mer och jag ska återgå till ölen och idioterna som även kallas vänner. 

Winners never quit

Kyss mig!!

over and out. 

Kommentarer
Postat av: Syrran/ Jenny

Ha ha Mary Kay har bitit sig fast i dig med....

Å du quitters never win!!!



Kössar My Love!!!

2008-10-17 @ 09:16:41
Postat av: Mangan

Hallå ditt lilla svin! :)

hoppas genast det slutar va sol så du tröttnar på hughie och c:o och kan njuta av västkustens regniga men ack så goda klimat i vårt underbara land Sverige! Näe ha det nu gotta och lev livet, för sen ska det vevas igen. Go blogg förövrigt! "Jag skjuter skarpt"



// Mangan

2008-10-17 @ 13:16:29
Postat av: Morbror Jonas

Tjena

Morbror tittar bara in för att säga lev livet

Hör av dig när du behöver dom moraliska besluten

"gör inget som inte jag skulle gjort"

MVH

Jonas

2008-10-17 @ 14:19:46
Postat av: Emilia

Jenny: Haha, Mary Kay subban har inte patent på det citatet. Hon har stulit det.



Mangan: Jadu Mange, den ack så ariska Göteborgaren i mig kommer snart att sakna västkusten och dess bitande nordanvindar. Tänk på mig lite som Columbus, som upptäcker ny mark. "-Jag drar kniv"



Jonas: Det uppskattas. Jag ska försöka att använda moralen så lite som möjligt här ;) Om jag inte ska göra något som du inte skulle ha gjort så är det väl fritt fram va?

2008-10-17 @ 17:06:44
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Friday!

För mig är du ändå alltid snyggast! :)

2008-10-17 @ 17:52:14
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej gumman... man kan ju inte hjälpa att man é född med ljust skinn, eller hur... skyll på mamma, hade jag gjort, hahaha... men var lugn, tror du é pepparkaka när du kommer hem.

Sköt om dig o ha det bäst... Kraaaam

2008-10-17 @ 18:29:04
Postat av: Yvonne Sjöbol

Har du vaknat till yterligare a great day? Skall just nu äta skaldjur med grnnarna ovaför och ta ett par glas vitt. Skall upp hlav sju imorogn för helgeventet.



Tena Lotta har åkt med Jenny O Pålle. Hugh from your mother

2008-10-17 @ 18:51:34
Postat av: Emilia

Friday: Gud vad fin du e!



Helena: Jag lägger ytterligare en sak i högen som är morsans fel. Haha... Hoppas allt är bra därhemma..



Mom: Gött. Då får hon en go helg med sin bästa kompis..

2008-10-17 @ 19:15:33
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej babe!hoppas du har det fett,lev livet =)

längtar tills du kommer hem då jävlar ska vi ut =)

pusss

2008-10-17 @ 19:21:17
URL: http://httppandersson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Pet: Tack hjärtat. Allt är mer än fett. Yep, vi ska röja as hell. Miss you.. Puss

2008-10-18 @ 03:36:44
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0