Solen har sina fläckar

Okej, det finns bekymmer..

Jag tänker helt enkelt erkänna det. Min magkatarr håller på att döda mig. Givetvis måste jag dra ut på det där med medicinering tills det är oundvikligt. Istället  för att ta mina tabletter i förebyggande syfte så tar jag de när det känns som om lungorna krymper vid varje andetag. Har även börjat kallsvettas nu, yrseln är tillbaka och humöret har gått i botten.

Det första jag ska göra imorgon bitti är att svälja lite piller. Det är en sak som är säker.. Efter det så blir det stranden. Har nämligen inte åtgärdat den vita hudtonen som lyckats bli mitt signum..

over and out.



Kommentarer
Postat av: Jossi

Va roligt att "höra" ifrån dig och att du har det bra. Du måste göra nåt riktigt sjukt så du kan skryta gärnet när du kommer hem! Här i Sverige är det faktiskt väldigt bra :) Haha tro det eller ej... Drick en starbucks åt mig om det finns i LA och njut för fulla muggar! Saknar dig tuffing. Pusspuss

2008-10-19 @ 15:04:48
Postat av: Frida

Va underbart att få höra din ljuva stämma igår hjärtat! Så kul att du ringde ;) Jag uppdaterar dig om vad som händer via mail! Jag älskar dig gumman! Kyss & Smisk! / Shibbie

2008-10-19 @ 15:18:44
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Mangan

Jasså du har ont i magen kollega ? då föreslår jag att du biter ihop ;) Se nu fan till å knapra lite pills så du kan njuta av semestern, svälj ditt stenansikte och var sårbar haha! ha det kanon!

2008-10-19 @ 17:30:30
Postat av: Emilia

Jossi: Ställer vimlar av Starbucks. Har redan druckit massa kaffe.. Var inte orolig över att galna upptåg ska utebli. Denna staden är helt sjuk i huvudet.. Fast man vänjer sig fort.. Puss



Frida: Skönt att höra dig också. Som sagt mail bomba mig med info så blir jag glad... Puss



Mange: Jag ska börja med att svälja min stolthet så kommer pillrena precis efter.. Hoppas att du är så in i helvetes stenhård på jobbet så att de inte vänjer sig vid några mjukis fasoner nu när jag är borta... Hälsa familjen

2008-10-19 @ 19:28:14
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Jenny Syrran

Lilla snutt. . .ät dina piller nu annars kommer jag över med mange och bänkar Skiten ur dig bitch. . .om inte annat släpar vi dig to the vet. Älskar dig hejdlöst. . PuSS:*

2008-10-19 @ 20:09:23
Postat av: Frida

Sol vind och vatten, shala!

2008-10-19 @ 23:32:09
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: camilla

gott att höra att du har det härligt här jobbar vi bara hemma o i jims lägenhet victor fyller 18 i dag alla hälsar

2008-10-24 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0