Måndag

Ni vet ju själva hur måndagar kan vara...

En liten detalj från gårdagen. Vet inte vad som skedde eller vad jag gjort för ont. Men helt utan förvaning for en tändare genom luften och exploderade på mig. Som tur var hade jag lånat Amandas handikapps accessoarer (kryckor) och dessa räddade mitt liv. Alla mina minnen trängdes ihop och spelades upp framför ögonen på mig. Vilket förövrigt sker på grund av att kroppen febrilt letar efter ett sätt att ta sig ur den livshotande situationen. Tacka gud för kryckor..

Gick upp i god, åt en anrik frukost. Fick därefter skjuts av Manda till stranden. Oh, my god. Vilken strand alltså. Helt perfekt väder. Soligt med svala vindar. La mig vid Venice Beach med utsikt över ett life guard tower och massa surfare. Otroligt avkopplande att bara ligga där helt själv och smygkika på folk som passerade. Tror inte man kan bli mätt på den känslan som medföljde strandbesöket.






Efter det avnjöt jag och Manda en god lunch och handlade lite gott och blandat inför kvällens middag. Viktigast av allt; två flaskor rödvin. Igår åt vi ute, tillsammans med Natalie och Malin. Det är riktigt go mat här, men man känner sig uppsvälld och trött efter att ha ätit. Å andra sidan så är ju även det självförvållat.. Man kan ta det nyttigare alternativet, men allt som är dåligt för en tenderar att vara lite roligare. Så vi kör på det. Jag tar helt enkelt och syr ihop munnen med några stygn när jag kommer tillbaka till Svedala..
Ligg lugnt


over and out.


Kommentarer
Postat av: Sara

Killen, var det han engelsmannen?



Min kille verkar dessvärre vara ett dumhövve så det sket sig nog. Skall du bo i LA nu? Shit vad najs, blir man ju hur smal som helst med på köpet bara omgiven av anorektiker liksom! Skall du jobba eller vad?

2008-10-21 @ 16:13:48
Postat av: Johan H

hehe...med den utsikten du hade på bild nr två så skulle jag oxå kunna tillbringa en dag utan problem!!

2008-10-21 @ 20:08:44
Postat av: Jenny/syrran

Hjärtat mitt....all kärlek till dig....puss puss!!

2008-10-21 @ 20:13:32
Postat av: Frida

I have news for you honey! E-mail ;) Kisses!

2008-10-21 @ 20:33:34
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Emilia

Johan: Haha, jag hoppades på att någon skulle nappa på bilden. Mest lycklig blev jag att det var du ;)



Jenny: Och all min kärlek till dig..



Frida: Läste precis mailet. Svarar lite senare. Ska till Amandas skola och äta lunch nu. Fullbokat schema du vet ;)

2008-10-21 @ 20:56:51
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0