Los fucking Angeles

Yes!! Nu snackar vi hardcore..

Har efter en jävligt lång dag äntligen kommit fram till LA och till min Amanda. Till alla er bittra hjon som kände sig tvungna att upplysa mig att det inte är varmt här såhär års kan jag bara meddela att jag rinner bort. Det är ca 27 grader varmt, vilket känns hysteriskt med tanke på att man vant sig vid hösten hemma nu. Jag har inte samlat så mycket intryck än, men det lär ju komma.

Tänkte ta tag i att skaffa nytt nummer någon dag i veckan, troligvtis imon. Än så länge fungerar mitt vanliga. Ikväll blir det bara att ta det lugnt och dricka massa budweiser och rödtjut!! Av någon anledning så fungerar det inte att ladda upp bilder, så då skiter vi i det.

Det var en relativt samlad Emilia som infann sig på landvetter flygplats klockan 5 imorse. Öl och jäger samt lite löst snack med bartendern. Det gäller ju att söka nya kontakter när man reser själv. Hela proceduren gick väl, men man är ju lite smått nojig trots allt. När jag väl kom till Paris och skulle byta plan var det en herre (flygplatspersonal) som deklarerade att jag skulle stanna i Paris. Vad i helvete nu då tänkte jag. Är planet inställt eller? Det var inte föränn jag frågat honom 3 gånger vad han menade som jag insåg att det lilla svinet bara försökte get laid.

Därefter, även detta i Paris så möttes mitt blickfång av en kille som spelar i Barcelona. Min granskande blick började vid fötterna, upp längs benen, magen - och ja, han hade hela Barcelonas tröningsoveralls kit. Matchande så att det sticker i ögonen. Men det var något som inte stämde. Ägaren till den kroppshydda som befann sig inuti klädsen var en lönn-fet indier i 45 års ålder. Då slog det mig!!!! Det finns faktiskt folk som går klädda i träningsoveraller privat, jo det är sant. Vissa saker kan man aldrig förstå. De bara är...

Klockan är nu 20.26 och jag ska göra min kära vänner sällskap i soffan. Ha d fett nu!!!

over and out.


Kommentarer
Postat av: Jenna/Syrran

Guuud va skönt att du har kommit fram....så nu kan du komma hem igen;) ha ha

Karlsson har fixat iordning Skype här och jag har lagt till Amanda eller ja Daniel har skrivit nån hjärndöd kommentar... Saknar dig så in i helvete, har både halsbränna och magkatarr;)... Kössar Syrran

2008-10-16 @ 08:13:55
Postat av: Yvonne Sjöbol

Hallå Emmis, skönt att allt gick bra. Rottisarna sköter sig och skall få skogen idag igen. Hur var gängets lägenhet? Får du plats med alla dina prylar? Passa nu på ocj njut ordentligt och relaxa. Det behövs.



Idag har jag utbildning hemma med 8 st och sen klass. Tjejerna skall få sitt innan men först skall jag träna.



Ha det och krama Mandis från mig. Älskar dig, mom

2008-10-16 @ 08:46:45
Postat av: Frida

Hej mitt hjärta! Guuud vad skönt att allt gick bra och att du till slut hittade till LA. Njut nu och drick massor av vin. Intrycken kan komma senare. Du kommer få det grymt! Nu ska jag åka och träna skott med min lilla Enya! Kyss / Shibbie!

2008-10-16 @ 12:56:58
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Daniel Biffen

Dra åt Helvete.

2008-10-16 @ 14:41:46
Postat av: Daniel Biffen

Hoppas det e gött. Köp en iphone te mig med dig hem.... Hoppas du bryter ett ben eller att en haj hugger lite

2008-10-16 @ 14:43:15
Postat av: Emilia

Jenna: Åh, vad ni är duktiga. Jag ska ta tag i det med Skype här också. Jag har precis vaknat här nu. Klockan är 09.00. Har sovit hur gött som helst. Älskade du, inte ha massa sjukdomar nu. Du måste vara pigg och kry när jag kommer hem, för faaan vad vi ska röja då!!



Mom: Godmorgon. Lägenheten är hur fin som helst. Jag fick en chock. Jätte stor och de har köpt grymma möbler. Manda har eget badrum i sitt rum. Härligt att tjejerna har det bra. Har Athena väntat på mig? Kram



Daniel: Skit ner dig!! Jag ska gifta mig med någon gammel döing och komma tillbaka som en dryg men ack så förmogen bitch! Tackar! Ta nu hand om Jenny för mig.

2008-10-16 @ 18:11:18
Postat av: Emilia

Shibbie: Haha, hittade som tur var. Lycka till med skotten. vilket datum var det MH? Puss

2008-10-16 @ 18:12:44
Postat av: Daniel Biffen

du´kan ju jompa hugh heffner o ta med han hit så kan jag skrämma honom te en hjärtinfarkt med mitt skägg så delar vi på pengarna AIT?

2008-10-16 @ 19:04:57
Postat av: Yvonne Sjöbol

Hej Pussen, jaa tenalotta väntar på dig. men hon är såå duktig och ligger i sin säng uppe i hallen hela natten.



Hon har fått nytt örngott till sin kudde som är randig och är riktigt mallig.



När vi gick ut i morse var det frost. När hon skulle ut på verandan gick benen åt alla håll. Snacka om Bambi på hal is.



Ahh, lite skillnad på värme mot den du har. Synd med Mandas ben.....



Idag blir det shopping och jobb. Helgen åker jag på coaching med 13 damer och Jennie Ajo. ni skall vi till det treplans timmerhuset. Jenny skall ha Athena.



Ha det gott och tänk på att du är min lilla prinsessa även om det för det mesta hoppar grodor ur munnen på dig. Have a really good day.

Your mother.

2008-10-17 @ 08:24:17
Postat av: Emilia

Mom: Min blogg = mina ordval. Lycka till i helgen.

2008-10-17 @ 08:30:01
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0