Telia horor

HADE JAG HAFT EN SHOTGUN TILL HANDS SÅ HADE JAG BLÅST SKALLEN AV MIG DIREKT!!!!

Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Är det guds lilla sätt att jämna ut balansen? Tyvärr Emilia, nu har allt gått alldeles för bra för dig. Det är inte möjligt att leva som om man vore i himmelriket. Vi tar och gör såhär. Du köper massa kontantkort där du betalar på förhand för att ringa och sen tar jag och slänger in en liten avgift efteråt också. Som en förtidig julklapp. Eller som en oväntad brevbomb.

Som sagt. Igår tappade min mobil täckning, vilket väckte mina misstankar. Det har hänt en gång tidigare i mitt liv. Då var jag 14 år och min mamma ledsnade ur på mina hysteriska mobilräkningar så hon stängde av abonnemanget. Denna gången var det Telia som ledsnat ur och stängt av abonnemanget. Eftersom räkningen hade skojat till det lite och tickat iväg till 9000:-

Så där är det. Gotta nu er ordentligt. Ni kanske inte har 30 grader varmt varje dag, men ni slipper betala 9000:- i mobilräkning. Det bästa av allt är att det gubbronket som sålde kontantkorten intygade att det inte skulle kosta mer.

Det hade fan känts bättre om denna räkningen var ett resultat av alldeles för många fylle samtal. Då hade jag kunnat hantera ångesten, men nu känner jag mig bara lurad. Smutsig och lurad. Som en liten flicka som trodde att hon skulle bli fotomodell, men hamnade naken i pappas porrtidning.

What goes around comes around, I guess
over and out.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jaa, nu tar vi till:WINNERS NEVER QUIT, QUITTERS NEVER WIN.



Fruktansvärt tråkigt, men som du så vackert skrev: Vi har inte 30 grader varmt och toppenväder.



Som sagt det kostar på att ligga på topp är väl kanske inte värt att skriva??????



Tänk snuttan, jag älskar dig lika mycket iallafall.



Kram Your mother. Tenalotta o Trj hälsar.

2008-10-30 @ 18:41:52
Postat av: ...

fan vad surt tjejen, men ahr du rätt om din halloween utstyrsen kanske du får ihop pengarna på en kväll ;)

2008-10-30 @ 18:54:19
Postat av: Emilia

Mom: Tack för hjälpen!! Utan dig hade jag inte åkt hem till Sverige igen.. Nu börjar det hela kännas ganska komiskt och imon på Halloween ska jag råna någon jävel..



...: Nu har jag inget annat val än att prostituera mig.. Hahaha..

2008-10-30 @ 19:43:35
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Anonym

va bra att du har det bra vännen!

Jo det är helt okej här hemma, aa visst fan är folk sketna haha..miss u

2008-10-30 @ 20:17:26
URL: http://pandersson.blogg.se/
Postat av: Mangan

Hajj Emilia! fan va trist me telia, lider faktist med dig för en gångs skull, men nu e de ju Halloween strax så du kan gotta :) har du också blivit kallad till OV samtal nu ? Ja ska tjöta me en nästa vecka! Ha det gott och njut vidare ser fram emot mer uppdateringar! Cheers

2008-10-30 @ 20:36:27
Postat av: Yvonne Sjöbol

Emmis, visst är det skönt att kunna vända på saker.



DET DU FOKUSERAR PÅ VÄXER. Med andra ord lägg fokus på rätt saker.



YYYYYYYYYYYYY

2008-10-30 @ 20:53:05
Postat av: Emilia

Mangan: Jag vill inte ha din sympati, bara ditt hat och din okontrollerbara vrede. Ja, jag har blivit kallad för samtal den 4e nov. Men Jenny har inte kollat upp mitt schema, så jag har inte kunnat boka om tiden. Eventuellt får jag skita i schemat och bara ta en ny tid när jag känner för det... Hej på dig ärade kollega och vapendragare..



Mom: Imorgon ska jag bli redlös. Så vi får väl se om du har någon dotter på lördag..

2008-10-30 @ 21:04:34
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: johanna

har ni kul? :)

2008-11-12 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0