Emilia vs Satan 1-1

Såren är slickade och livet rullar vidare..

För helvete Emilia. Det kanske kommer svida när du kommer hem och tvinga dig till prostitution, men nu är du i Los fucking Angeles. Okej.. Jag köper det. Nu är den värsta ångesten, inkluderad fosterställning på golvet, förbi och jag har till och med börjat skämta lite smått om det. Chockfasen har lagt sig och övergått till bearbetningsfasen, vilket i princip innebär att jag börjat acceptera vad som hänt. Är dock i riskzonen för sömnlöshet och depression.

Vet ni vad jag gjorde mer då?? Jag powerwalkade i 40 minuter. Dessutom i icke säkra områden där man lätt blir skjuten. En blandning mellan präktighet och lifegambling. Helt i min smak. Hämtade därefter Amanda i skolan (som förövrigt tagit sitt amerikanska körkort idag, gratulerar) och vi åkte till en elektronik handel.

Då gjorde jag något som jag borde gjort direkt när jag kom hit. Köpte mig ett amerikanskt nummer!! Så nu är mitt fitt-Telia abonnemang nerstängt tillsvidare och jag använder endast mitt nya nummer. Tackar... Som om inte det vore nog så köpte jag ett USB minne till alla mina foton. Fuck you Satan! Sen att mitt plan antagligen störtar över Atlanten rör mig inte i ryggen.

Nej, men som sagt. Jag har haft väldigt lite motgångar hela detta året. Folk har äcklats av mitt lyckorus. Så jag förtjänade antagligen det här. Men om ni vill äcklas igen så bryr jag mig inte längre. Jag dricker Budweiser och är i fullfart med att beställa en torped till Telias samtliga styrelse medlemmar..

Bra omdöme får man av erfarenhet - och erfarenhet får man av dåligt omdöme.


over and out.

PS. Tack mamma. Jag är sparsam med dessa tre ord men; Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Madman69

Hej snygging:)



Miss you.

2008-10-31 @ 08:46:37
Postat av: Yvonne Sjöbol

Jag suger åt mig orden och sparar dom långt inne....

Vad är ditt nya nummer? Skall jag köpa något kort nu då?



Kram Yvonne

2008-10-31 @ 08:47:36
Postat av: Madman69

Fan vad ynklig jag blev men skit i det:)

2008-10-31 @ 08:47:58
Postat av: Emilia

Nilvall: En man som du kan aldrig bli ynklig. Om du så klär dig i rosa och glitter. Saknar dig med!



Mom: Fick du inte mitt sms?? Kram

2008-10-31 @ 09:08:33
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Syrran/ Jenny

Hjärtesnuttigullan min!!!!!



Det är bara bryta ihop och resa sig igen, och ingen gör det bättre än du! När du kommer hem skall vi ta världen med storm du och jag...



I kväll skall morsan och jag äta gott och säg inte högt men jag skall supa henne så full så att vi drar in till stan , sen skall jag sälja henne!! ha ha!! Puss love you completly!!

2008-10-31 @ 09:18:41
Postat av: Anonym

Babe ville bara säga att jag är AVENSJUK på din lilla telefon räkning!! Hoppas du överlever denna tragedin kiss

2008-10-31 @ 11:11:32
URL: http://pandersson.blogg.se/
Postat av: Syrran o Mange

Skönt att du kliver upp ur misären nu och tar nya tag din lilla scout. Va e en teliaräkning jämfört med ditt s.k "lyckorus" ? De har du fanimej rätt i, du har haft ett jävla flyt det senaste :) Vrede??? ååh gud vad du ska få olika typer av fysisk och psykisk tortyr när du anländer på Landvetter,kan slänga med lite kinesisk vattentortyr på köpet. DET e bara gotta!! Puss o Kram ditt as

2008-10-31 @ 12:04:30
Postat av: Emilia

Syrran: Ajjemen. Nu är det nya tag. Det är ju trots att Halloween idag. Se till att få morsan redlös ikväll! Det kan hon behöva. Hoppas ni får det bra. Älskar dig..



Pett: Haha, ja, det var lite misär. Men min kära mor löste det ganska snabbt. Så nu är jag på banan igen. Love ya!



S & M: Åh, herregud vad jag längtar till blåmärkerna ska vara den enda hudfärg som känns bekväm.. Helvete, va det ska vevas ikväll. Jag drar kniv!!! Puss på er!

2008-10-31 @ 19:14:33
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Yvonne Sjöbol

Skall bli kul att se din utstyrsel du haft på hallowen för du lägger väl ut den på bild?



Jag och Jenny hade det mysigt igår. Nu har jag ju ditt nya nummer så vi hörs väl på det.



Hugh Y

2008-11-01 @ 10:44:08
Postat av: Peter Sjöbol

Tjänare Amalia.



Jag ser att livet leker för dig,jag sitter precis nu i skrivande stund och dricker gin o tonic med din söta mor.



Sköt om dig,vi hörs.

Kram Plastisen

2008-11-01 @ 15:28:06
Postat av: Emilia

Mom: Japp, ska fixa ett blogginlägg och bilderna om ett tag. Men självklart finns det massor av bilder att tillgå.. Puss..



Petis: Fy faan vad gott ni har det. Jag har lite baksmälla idag, men inte så farligt. Mest ont i fötterna sedan gårdagen. Hoppas allt är bra därhemma. Se till att fylla upp morsan ordentligt, så att hon blir lite trevlig. ;-) Kramar!

2008-11-01 @ 22:08:23
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Frida

Är grymt nyfiken på din Halloween - outfit nu :)

Hoppas du mår kanon! Det gör jag! Men du saknas, sittandes i mitt kök med ett glas rödvin i handen! Snart är du hemma, jää! Älskar dig! Kyss!

2008-11-01 @ 22:25:19
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-01 @ 22:28:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0