Desperate Housewife

Det är mycket nu..

Dagarna spenderas i absolut bästa hemmafru anda. Har haft ett otroligt tufft schema idag. Gick upp vid 10.00, åt frukost och umgicks med folk på facebook. Därefter körde jag Natalie till affären och mig själv till stranden. Pratade med Jenny i ca en timma. På hennes begäran fotograferade jag även min strandplats. Dagens i-lands problem bestod av att sanden ständigt fastnade i sololjan som jag så generöst smörjt in min hy med. (Mamma; jag har inte haft din solskyddsfaktor en enda gång, och för första gången i mitt liv har jag därmed en schysst bränna, det är värt Malignt melanom)

Jag fullkomligt älskar folks spontanitet här. På väg ner till vattnet var det en kille som stannade mig och frågade "Hey, can I hang out with you today?" "No, sorry I've got HIV"...

Sedan låg jag och solade och lyssnade på musik, då kom en brutalt snygg polisbil körandes några meter ifrån mig. Konstaplarna satte på sina absolut finaste leenden, vinkade och över våra huvuden flög två amerikanska stridshelikoptrar. Vilken kärleksscen.



Efter att ha pressat så till den milda grad att min hud luktade grillat och jag kom på att jag därmed var hungrig åkte jag hem. Väl hemma var det fullt pådrag iform av filminspelning. Malins kille som jobbar med film använde lägenheten som arbetsplats ett tag. Jag smög in, dumpade mina tillhörigheter och åkte och hämtade Amanda i skolan. När jag återigen kom hem ställde jag mig vid spisen. Väluppfostrad hemmafru ser ni.. Inte nog med att jag ett flertal gånger lagat mat så smakar det bra också. Jag vet inte vad LA gör med mig, men min framtida make lär ju bli nöjd. Han får dock se till att vara jävligt tät. För jag kan inte både jobba och laga mat. Det blir för mycket...

Imorgon ska jag och Manda åka in till Hollywood och köpa Halloween dräkter. Bara det är väldigt, väldigt urringat så kan jag ha på mig vad som helst. Dock har jag lite funderingar på vad som skulle klä min personlighet.. (Förutom djävulen han själv).


Gårdagens Hollywood mundering



Efter mat, rödvin och kaffe är det snart dags för kvällens dos av Cops.


How many roads must I turn to find me a place where the bridge hasn't burned.


over and out.


Kommentarer
Postat av: Jenny/Syrran!!

Jag älskar att se mitt namn i din grymma blogg!!!

Jag älskar dig , fy fan va snygg du e , de e så man vill "Dra Kniv".....



Skynda dig hem så vi kan åka och handla på Elgiganten;)



Miss you like hell babe!!! Jenna J.

2008-10-29 @ 08:16:21
Postat av: Yvonne Sjöbol

Håller med föregående bloggare. Du är gööörsnygg. Mycket make, visst är produkterna bra?



Va härligt att du kan laga mat gumman. Jag förbereder en matlista tils du kommer hem. Vill du laga mat 3 eller 4 ggr i veckan ????????????? Nu är du ju expert.



Athena o Troya fick en långis till toppen igår. Det gillade dom. Tenalotta ligger och softar i sin säng nu.



Ha det gott, älskar dig.



Kram o kyss Yvonne

2008-10-29 @ 08:37:03
Postat av: Emilia

Jenny: Klart du blir omnämnd min allra bästa. Om jag skulle skrivit ner varje gång jag tänker på dig skulle det inte vara mycket annat i denna blogg..



Dra åt helvete vad mycket vi ska shoppa på Elgiganten.. Mycket personliga råd behöver vi också.. Älskar dig..



Mom: Mycket make? Allt är naturligt här, det vet du väl. Vi får nog se hur stort mat intresset är när jag kommer hem, du gör ju jobbet så bra. Pussa tjejerna hysteriskt mycket från mig och hälsa Tenalotta att jag aldrig ska lämna henne igen..



Love!

2008-10-29 @ 08:53:18
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello Bitch!

Hur har du det? Trevligt att följa din blogg bitch och se allt du gör! kyss pett

2008-10-29 @ 18:30:22
URL: http://pandersson.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej! allt bra?

kolla gärna in min blogg, och lämna gärna en kommentar om va du tyckte osv:)



ha en trevlig kväll!

fin blogg förresten:)

2008-10-29 @ 18:31:35
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp ha en trevlig kväll! :)

2008-10-29 @ 18:33:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: michaela

snygg du va! :D

2008-10-29 @ 18:35:12
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Pett: Allt är helt underbart! Skulle inte kunna begära något mer. Hur är allt hemma? Är folk sketna? Puss och kärlek!



Sara: Allt är kanon. Fin blogg du med ;)



Alina: Tack så mycket. Faktum är att det är min morgon nu ;)



Michaela: Tackar, detsamma.

2008-10-29 @ 19:45:32
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Jossi

Emilia babe du är förjävla snygg att se på. En lika stor fröjd för ögat varje gång :) Bara det att du gör det förjävla svårt för mig här hemma att ens njuta av att mitt hår har vuxit en halv centimeter, mitt griseskära nagelack och mina nya jeans men det får vara så nu. För du är i LA och lever loppan och jag är hatiskt avundsjuk :P Ta med dig en starbucks och en kines som kan göra mina naglar när du kommit hem så förlåter jag dig!



Du är underbar och jag saknar dig oerhört, blev som mest påmind om det när jag var odräglig i lördags, någonting fattades mig.... DU!



Massa kärlek till dig!



P.S jag vill också ha ett vykort med ett amerikanskt frimärke, pussmun och ett påklistrat starbucksmärke. Du ska få min adress D.S

2008-10-29 @ 20:13:37
Postat av: Chefen/ Syrran:)Freeport

You make me cry my love......

2008-10-29 @ 22:40:50
Postat av: Emilia

Jossi: Faaan vad go du é!! Men det kommer en period i mitt liv då glamouren tagit slut och vardagen gör sig påmind. Då kommer jag sitta hemma och skaka, väl medveten om att gräset är grönare på andra sidan..



Vi får definitivt ta och ordna en sammankomst när jag återvänder till mitt hemland. Skriv din adress så ska vi nog kunna ordna något ;) Massa pussar och annat gosigt!!

2008-10-30 @ 06:25:47
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0