Dag 1

Relativt nyvaken..

Har efter en god natts sömn gått upp ur sängen. Amanda är på ett ärende och jag håller på att försöka, med hjälp av kosmetika, skapa mig ett anständigt yttre. Vi får väl se om gudarna är på min sida eller om det ska jävlas i vanlig ordning. 

Det är sjukt fint väder. Ska dock inte bege oss till stranden idag då Amanda har blivit invalid. Hon har slitit upp en gammal knäskada och går på kryckor. Tycker riktigt synd om henne, men hon är en skönhet även som handikappad. Damn her. I lägenheten finns det även andra kreatur. Max, Natalie, Malin och Johanna heter dem. Sjukt goa. Tillsammans känns vi som någon slags sekt. Jag diggar det här med kollektivt boende. 


Gårdagens misär fångad på bild. Jetlagen knullade mig i röven och jag kände mig allmänt sliten. Amanda och Johanna sympatiserade lite med mig och gjorde sitt bästa för att se slitna ut. Men jag vet inte. Skönheter har en tendens att se bra ut oavsett..

Just det ja. Igår på flyget så hade jag fönsterplats. Bästa platsen om man vill sova, men åt helvete när man ska pissa. Anyway så satt det en svettig fransman bredvid mig. Inget anmärkningsvärt. Föränn gubbronket började klaga på sitt ryggont. Så han fick tag på någon security-kärring som frågade mig om jag kunde tänka mig att byta plats. I mitt stilla sinne tänkte jag att det aset kunde stanna hemma om han hade så ont. Han hade tydligen opererat sig. Eller så fick han väl köpa en första klass biljett. Men nejdå, då skulle jag flytta mig. Givetvis sa jag ja, eftersom min moral tvingade mig. Fick en annan fönsterplats bredvid ett nyförälskat par (hur fan blir det värre). Sedan när vi kom fram till LAX så verkade ryggontsgubben inte alls ha speciellt ont. Han flinade lite hånande mot mig och gick för att hämta sin väska. Om blickar kunnat döda så hade hans anhöriga haft en begravning att anordna kan jag lova. Men sedan vände allt. Karman kom honom på spåren och bankade skiten ur honom. HANS VÄSKA VAR BORTA! Hahahaha.. Den njutningen som eskalerade i mitt blodomlopp var enorm. Skrattar bäst som skrattar sist och Emilia kunde inte låta bli att flina tillbaka. Balansen var återställd och han kommer att behöva vända på sina kalsonger mer än en gång under sin resa. 

Nej, nu är det dags att få något annat än Budweiser i magen. Keep it real.


Drunken disguise changes all the rules


over and out.  

Kommentarer
Postat av: Chefen/ Syrran:)Freeport

Snuttan!

Var tvungen att kolla läget efter att jag pratat med dig...Underbart att höra din ljuva stämma och få bubbla ur sig en massa...Ja e inte hel när du inte e hemma....ÄLskar dig såååååå!!!

Talk to you soon, Bye bye then!

2008-10-16 @ 23:09:00
Postat av: Frida

Grymt! Du e grym! Det ösregner här. Fyfan!

2008-10-17 @ 01:02:38
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0