Beverly Center

Som Ullared fast tvärtom..

Idag har vi lyckats våldta våra kreditkort så till den milda grad att de nästan blev spärrade. Det är lite svårt att åka till Beverly Hills utan att få storhetsvansinne och tro att man är ohyggligt tät. Men nu kommer den där ångesten. Som när man hetsätit McDonald's och bara känner sig svullen, dåsig och lurad.

Men vilken mental onani det var att för stunden lalla runt, uppklädd, sminkad och med ett colgate leende på läpparna. Bilar som tutade, pojkvänner som fick örfilar av sina flickvänner tack vare blickarna och fotoblixtar som bländade oss. Där kom storhetsvansinnet igen.. Men ni förstår grejen..

Jag fick i alla fall inhandlat presenter till Jenny och lite smycken till mig själv. Bra jobbat.. Förövrigt så har Jenny besiktigat min bil och det gick åt helvete. Min vackra, vackra V70 T5, som är millimetrarna från att i ren vrede få besöka skroten. 3 fel. TRE FEL. Ombesiktning. Vad faaaan ska man göra åt saken när man sitter rödvinslullig i LA? Jo, man ringer sin högt älskade fader. Frågar om brorsan kan ta med sig besiktningspappret och bilen till honom. Inga problem lilla hjärtat. Tack pappa. Utan dig hade jag förmodligen suttit och knutit en snara nu eftersom min ekonomi är ett skämt när jag kommer hem och jag hellre konverterar till islam än att åka kollektivt.




Just nu har jag en av de där stunderna. Ni vet, sådana där man funderar på sin existens. Det är alltid ett tecken på att man har för mycket fritid, men det är ju ett faktum att så är fallet. Hur som haver så känns det som om Sverige, Götet och framförallt Hällesåker krymper för varje sekund. Lilla dumma Emilia som tror att hon har en "halleluja moment" bara för att hon varit utanför rikets gräns i två veckor. Nej. Det har funnits ett tag. Men det blir ju inte mindre påtagligt för att man spenderar sina dagar i Nirvana...

Fan, så fort man som resultat av sina inre lustar, ynglat av sig så är det kört. Man måste ta ett beslut. I vilken del av världen man vill att ens barn ska växa upp och sedan får man se till att stanna där. Inget resande, bara Svensson-liv. Taskigt hår, trötta ögon och en allt större kroppshydda. Vi kommer förmodligen alla att hamna där på ett eller annat sätt. Vissa människor kanske inte uppfyller alla kriterier för att rasa samman, men lite av det finns där. Och dessa relationer. Dessa helvetes förbannade relationer. Det är inte relationer som sak som skrämmer. Men ju fler dagar som passerar, desto mer misär ser man. Folk som är gifta fast de hatar varandra. Enda anledningen till att de förblir gifta är att de inte har stake nog att ta tag i sina liv. Sen dör dem. Bara sådär... Nej, kärlek i all ära. Men den dagen den inte finns där kommer jag att sedan länge ha packat mina väskor (alternativt hans).

Allt kanske inte är svart eller vitt, jag vill definitivt ha barn.... Om en stund eller två..

I've got a brand new attitude, and I'm gonna wear it tonight
over and out.

Kommentarer
Postat av: Jenny/Syrran

Min lilla tokräka vad du e go!!!<3

Saaaknaaaar dig så och din bil kommer att bli bra igen de fixar pappsen vettu...!



Träffade du någon nice kändis som du drog över??

Inte ja heller för den enda kändis vi har hemma det är Hasse, och med respekt för Agneta låter jag bli...Ha ha hoppas vi hörs i kväll mitt lilla kärleksbarn...puss puss<3

2008-10-28 @ 08:53:22
Postat av: Yvonne Sjöbol

Hej Gumman, man behöver inte bli ha trötta ögon bli fet, få taskigt hår här hemma. För det gäller väl inte mig????????????????



Visst är det härligt att upptäcka, vara i en annan värld. men ibland måste man också vara basic, eller? Jag håller fullständigt med dig att man inte skall leva i något som inte känns bra. Definitivt äktenskap. Kärleken är beständig med föremålen växlar.



Nu skall Jenni o jag gotta oss, laga god mat och dricka vin på fredag.

Härligt att du får hjälp med bilen.



Saknar dig pussen. Yvonne

2008-10-28 @ 09:33:54
Postat av: Mangan

Jasså du gottar och tänker rehaba i LA, då går ju du miste om X antal härliga månader på jobbet då vi bara gottar och sköjjar som om morgondagen inte fanns! Näe du! nu ska ja skölja ner lite antabus, på med batongen och ge mig ut i vimlet!



Ps. oroa dej inte över handgemäng, det löser jag och Jenny när du kommer, som ett litet straff för att du lever zigenarliv och ständigt är på resande fot ;) DRA ÅT HELVETE :)

2008-10-28 @ 12:36:27
Postat av: Madman69

Drick lite sprit för mig med:)

2008-10-28 @ 17:42:08
Postat av: Yvonne Sjöbol

Fick du telefonnumret? Datumen var 4 november. Good luck.



Y

2008-10-28 @ 18:04:45
Postat av: Emilia

Jenny: Du ska få veta alla kändis detaljer, av säkerhets skäl kan de inte publiceras på ett allmänt forum som denna blogg. By the way så borde du testa Hasse. Han kan nog ge dig vad du behöver..



Mom: Helvete vad irriterad jag blev på dig imorse. Du kan inte skriva sådana meddelanden. Då tror ju jag att det hänt något.



Angående slitenhet så kan du ju ta och titta på korten från vår barndom. Fet har du ju aldrig varit och de generna tackar jag dig för. Men du såg ju ut som en gammel fågelskrämma. Tubsockar, tights och baddräkt utanför. Kritvitt hår och runda solglasögon. Det finns inga ursäkter för sådant.



Mange:Du måste förstå att jag känner mig som en flykting i mitt barndomsland. Det kommer bli en svår process för mig att återvända. Angående våldet så är det ni som får hålla er på avstånd! Jag har blivit så krigsskadad här att hälften hade varit nog. Det bara smäller..... Bara smäller..



Madman69: Det är inga som helst problem. Redan gjort ;)

2008-10-28 @ 18:18:24
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Emilia

Mom: Ja, jag fick ditt sms med numret. Ringer honom imorgon.

2008-10-28 @ 18:44:40
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej hjärtat! Håller definitvt med dig om det du nämnde om kärleken och par som lever med varandra fast man inte trivs! Både jag & du har ju tagit det steget så vi är riktigt gryma! Sen finns det ju andra som bara lever ett deppigt liv och inte gör någonting åt det!



By the way, nu har jag flyttat och jag tackar för gratulationerna.. Jäää!



Älskar dig!

2008-10-29 @ 00:17:20
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Emilia

Frida: Ibland har man sina moments. Helvete vad roligt med ditt nya hus. Det ska bli jätte spännande att komma hem och se det... Love ya!!!

2008-10-29 @ 00:57:31
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0