Varför?

Problemet med att bo i England är att det finns pubar precis överallt. Ska man umgås med folk är det puben som gäller och där kan man ju inte sitta och glo utan alkohol på bordet. Raffes polare ringde och frågade om vi skulle med ut och äta middag, men eftersom det blivit lite väl mycket av det goda så gjorde jag en skaldjurssoppa hemma istället.

Polaren och hans tjej ville inte ge sig, så det slutade med att vi mötte upp dem för ett glas vin. Det blev 3 flaskor och nu sitter man här och tycker synd om sig själv. I Sverige kunde man kanske sagt att det var självförvållat. Så funkar det inte här. Här har man inget val.



over and out.

Kommentarer
Postat av: Susanne//toysan

Hej hopp goa du!!! Jag tycker det var trevliga "vanor" du får over there, skulle lätt stå ut med dom =)!!! Angelica (min stora tjej) är i London nu, hon shoppar nog ihjäl sig....

Kram

2010-04-29 @ 17:55:37
Postat av: Emilia

Susanne: Haha. Man hade ju faktiskt kunnat ha det sämre. Vad roligt att hon är på shoppingtur. Kan tänka mig att väskan kommer hem välfylld. Saknar er. Hälsa Magnus. Kram

2010-04-29 @ 21:57:49
URL: http://svensksynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0